Η δουλειά σας μπορεί να είναι απαραίτητη για να κρατήσετε μια στέγη πάνω από το κεφάλι σας, αλλά αν δεν είστε προσεκτικοί, θα μπορούσε επίσης να γίνει ένα από τα χειρότερα πράγματα για την ψυχική και σωματική σας υγεία.
Σύμφωνα με το Better Health Channel, το άγχος είναι η κύρια αιτία προβλημάτων υγείας, συμπεριλαμβανομένου του άγχους, της κατάθλιψης και των τραυματισμών που προκύπτουν από εργασιακούς κινδύνους που συνδέονται με το άγχος. Η U.S. News & World Report προσθέτει ότι η τοξικότητα στο χώρο εργασίας, η ανεκπλήρωση από τα εργασιακά σας καθήκοντα και η έλλειψη αρκετής σωματικής κίνησης στην εργασία μπορούν επίσης να μειώσουν την ποιότητα της υγείας σας. Μια μελέτη του 2014 που δημοσιεύθηκε στην Εθνική Βιβλιοθήκη Ιατρικής διαπίστωσε ότι άνδρες και γυναίκες που έχουν υψηλά επίπεδα στρες από τη δουλειά τους διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξουν διαβήτη τύπου 2.
Το takeaway: Θα πρέπει πιθανώς να εστιάσετε στην ψυχική και σωματική σας υγεία όταν εργάζεστε, παρά το γεγονός ότι είστε απασχολημένοι με συναντήσεις και προθεσμίες. Ευτυχώς, υπάρχουν απλά μέτρα που μπορείτε να λάβετε για να στηρίξετε την υγεία σας στην εργασία.
Ετοιμάστε το μεσημεριανό σας γεύμα
Όχι μόνο το να τρώτε έξω για μεσημεριανό γεύμα κάθε μέρα μπορεί να εξαντλήσει γρήγορα τον τραπεζικό σας λογαριασμό, αλλά μπορεί επίσης να επιβαρύνει την υγεία σας. Όταν ετοιμάζετε ένα γεύμα, έχετε τον απόλυτο έλεγχο του τι βάζετε σε αυτό. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ακολουθήσετε το χρήσιμο εργαλείο προγραμματισμού γευμάτων του Υπουργείου Γεωργίας των Η.Π.Α., το MyPlate, το οποίο παρέχει μια εύκολη ανάλυση του πόσο από κάθε ομάδα τροφίμων πρέπει να φάτε σε κάθε γεύμα. Για γεύματα σε πακέτο, στοχεύστε το μεγαλύτερο μέρος του δοχείου σας να είναι γεμάτο με υγιεινά δημητριακά και λαχανικά, ελαφρώς μικρότερες μερίδες πρωτεΐνης και φρούτων και ακόμη μικρότερη μερίδα γαλακτοκομικών.
Το Better Health Channel προσφέρει κάποιες πληροφορίες για να κάνετε τα γεύματα εργασίας σας σε πακέτο όσο το δυνατόν πιο θρεπτικά. Μια συμβουλή; Χρησιμοποιήστε ξανά τα υπολείμματα για να αποφύγετε τη σπατάλη φαγητού και να διατηρήσετε τον έλεγχο του γεύματος εργασίας σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κοτόπουλο που έχει απομείνει ως επικάλυψη σαλάτας ή να βουτήξετε τα λαχανικά που έχουν απομείνει σε ελληνικό γιαούρτι με αναμεμειγμένο σκόρδο σε σκόνη και κρεμμύδι σε σκόνη. Επίσης, ετοιμάστε τα μεσημεριανά σας όταν είναι πιο βολικό για εσάς, όπως λίγα λεπτά πριν τον ύπνο, ώστε να μην βιάζεστε να τα κάνετε όλα το πρωί.
Κινηθείτε όσο πιο συχνά γίνεται
Η μεγάλη περίοδος καθίσματος δεν κάνει καλό στον οργανισμό. Δυστυχώς, με μια δουλειά γραφείου, μπορεί να είναι δύσκολο να βρεις τρόπους να μετακινείσαι όταν είσαι κολλημένος στην οθόνη του υπολογιστή το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας. Ωστόσο, όπως εξηγεί ο γιατρός Edward R. Laskowski, απαντώντας σε ερώτηση της Mayo Clinic, “Οποιοδήποτε παρατεταμένο κάθισμα — όπως στο γραφείο, πίσω από ένα τιμόνι ή μπροστά από μια οθόνη — μπορεί να είναι επιβλαβές. Όταν κάθεστε, καταναλώνετε λιγότερη ενέργεια από ό,τι όταν στέκεστε ή κινείστε. Η έρευνα έχει συνδέσει το κάθισμα για μεγάλα χρονικά διαστήματα με μια σειρά από προβλήματα υγείας». Ο Laskowski απαριθμεί την παχυσαρκία και τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης ως δύο τομείς ανησυχίας που συνοδεύουν το πολύ κάθισμα.
Για να καταπολεμήσετε την αδράνεια, βρείτε λίγους τρόπους να κινηθείτε όσο το δυνατόν περισσότερο. Καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, το περισσότερο περπάτημα, το τέντωμα, ακόμη και το να στέκεστε στο γραφείο σας μπορεί να προσθέσει έως και μερικές περισσότερες ώρες κίνησης από ό, τι κάνατε πριν. Η πρόληψη σημειώνει ότι το να κάνετε κάποιες γρήγορες ασκήσεις ή διατάσεις ενώ απαντάτε στο τηλέφωνο ή περιμένετε για ασανσέρ μπορεί να ενισχύσει τη δραστηριότητα. Επίσης, το να ανεβείτε σκάλες ή να περπατήσετε στη δουλειά θα μπορούσε να είναι ένας καλός τρόπος για να κάνετε μερικά επιπλέον βήματα στην εργάσιμη ημέρα σας.
Φέρτε νερό μαζί σας παντού
Όταν διψάς, νιώθεις ότι πρέπει να πιεις. Αλλά αυτό το απλό συναίσθημα μπορεί να μετατραπεί σε γκρίνια όσο περισσότερο μένεις χωρίς νερό. Αυτό που πραγματικά προσπαθεί να σας πει το σώμα σας είναι ότι αρχίζετε να αφυδατώνεστε και είναι καιρός να βάλετε λίγο νερό στο σύστημά σας. Η αφυδάτωση έχει μαζί της πολλές παρενέργειες, όπως μυϊκές κράμπες, πονοκεφάλους και λαχτάρα για φαγητό (ανά iCare ER & Urgent Care). Αλλά καθώς οι ώρες περνούν στη δουλειά, μπορεί να είναι δύσκολο να θυμάστε να παραμείνετε ενυδατωμένοι.
Ο καλύτερος τρόπος για να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας να πίνετε νερό είναι να έχετε πάντα το νερό σε κοινή θέα στη δουλειά. Η εγγεγραμμένη διαιτολόγος Monica Auslander λέει στο Thrillist, «Το να μεταφέρεις νερό σε ενθαρρύνει να πίνεις περισσότερο μόνο λόγω της έκθεσης». Σύμφωνα με το iCare ER & Urgent Care, η παρακολούθηση της πρόσληψής σας μπορεί να σας βοηθήσει να αποκτήσετε τη συνήθεια να πίνετε νερό και στη δουλειά. Σημειώστε κάθε φορά που πίνετε ή χρησιμοποιείτε μια εφαρμογή τηλεφώνου με υπενθυμίσεις ποτού. Ο εγγεγραμμένος διαιτολόγος Abbey Sharp προτείνει να τυλίγετε ένα λαστιχάκι γύρω από το μπουκάλι σας κάθε φορά που το ξαναγεμίζετε για να παραμείνετε σε καλό δρόμο (μέσω του Thrillist).
Κάντε γρήγορα διαλείμματα διαλογισμού
Η εργασία μπορεί να είναι ένα hotspot για το άγχος. Αν και δεν είναι ασυνήθιστο να απογοητεύεστε και να απογοητεύεστε στη δουλειά, το να μάθετε πώς να χειρίζεστε το άγχος σας μπορεί να κάνει πραγματική διαφορά στην υγεία σας.
Μπείτε στον διαλογισμό, ο οποίος έχει γίνει ολοένα και πιο κοινή πρακτική στον χώρο εργασίας. Στην πραγματικότητα, τα γραφεία σε όλη τη χώρα έχουν προσθέσει χώρους διαλογισμού για να αυξήσουν την ευεξία των εργαζομένων. Η Pearson είναι μόνο μια εταιρεία που έχει μετατρέψει τον επιπλέον χώρο γραφείου σε χαλαρωτικά δωμάτια για ηρεμία, ησυχία και διαλογισμό. Η ανώτερη αντιπρόεδρος ανθρώπινου δυναμικού Angela Schwers εξηγεί (μέσω του MarketWatch), “Έχουν γίνει μέρος της κουλτούρας. Οι αίθουσες ευεξίας χρησιμοποιούνται κάθε ώρα της ημέρας…Λαμβάνουμε τόσο θετικά σχόλια, [και] ήταν τόσο μέρος της κουλτούρας μας [που] θα ακούγαμε θόρυβο αν δεν επρόκειτο να τους προσφέρουμε πια.”
Ακόμη και χωρίς χώρο διαλογισμού, μπορείτε ακόμα να βρείτε τρόπους διαχείρισης του άγχους μέσω του διαλογισμού στην εργασία. Inc. προτείνει να συνδεθείτε με τον εαυτό σας με τη βοήθεια μιας καθοδηγούμενης εφαρμογής διαλογισμού ή να εξασκηθείτε στη συνείδηση κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού σας διαλείμματος.
Κρατήστε τα μάτια σας προστατευμένα
Είναι αυτονόητο ότι τα άτομα που εργάζονται με επικίνδυνα υλικά για να ζήσουν θα πρέπει να φορούν προστατευτικά γυαλιά για να προστατεύουν τα μάτια τους. Ωστόσο, όσοι εργάζονται με υπολογιστές καθημερινά είναι επίσης υπεύθυνοι για την προστασία των peeper τους.
Η έκθεση σε οθόνες όχι μόνο μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό των ματιών, αλλά μπορεί επίσης να επιβαρύνει τα μάτια σας και ενδεχομένως να οδηγήσει σε βλάβη με την πάροδο του χρόνου, σύμφωνα με τον Esen Akpek, καθηγητή οφθαλμολογίας στο Wilmer Eye Institute (μέσω Johns Hopkins Medicine). «Όταν τα μάτια σας ξηραίνονται, αυτό μειώνει την ταχύτητα ανάγνωσης, γεγονός που αυξάνει περαιτέρω τον χρόνο έκθεσης και επιδεινώνει την ξηρότητα, και αυτό μπορεί τελικά να οδηγήσει σε φλεγμονή της επιφάνειας των ματιών και σε μια αυτοδιαιωνιζόμενη χρόνια ξηροφθαλμία», εξηγεί ο Akpek.
Τι μπορείς να κάνεις? Η σωστή τοποθέτηση του υπολογιστή σας είναι ένα καλό πρώτο βήμα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε τουλάχιστον μια απόσταση μεταξύ εσάς και της οθόνης σας και ρυθμίστε την οθόνη σας όπου μειώνει τη λάμψη περισσότερο (ανά Πανεπιστήμιο Case Western Reserve).
Κοιμηθείτε πολύ τα βράδια εργασίας
Ο ύπνος πρέπει να είναι πάντα προτεραιότητα — ναι, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα! Σύμφωνα με τους ειδικούς ύπνου στο Sleep.org, ο ασυνεπής ύπνος μπορεί να διαταράξει τον κύκλο ύπνου-αφύπνισης, στον οποίο το σώμα σας βασίζεται για να ρυθμίσει το μεταβολισμό και την ενέργειά σας. Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσετε τα πάντα στο σωστό δρόμο είναι να τηρείτε παρόμοιες ώρες ύπνου και ώρες αφύπνισης κάθε μέρα.
Όταν το κάνετε αυτό, μπορεί να σας είναι πιο εύκολο να κοιμάστε τα βράδια της δουλειάς και να ξυπνάτε με το ξυπνητήρι το πρωί. Αυτά είναι καλά νέα για εσάς, γιατί ο πολύς ύπνος είναι αδιαπραγμάτευτος όταν έχετε μπροστά σας μια κουραστική μέρα εργασίας. Το Harvard Business Review εξηγεί ότι, αν και συνηθισμένη στο εργατικό δυναμικό, η στέρηση ύπνου μπορεί να αυξήσει τους τραυματισμούς που σχετίζονται με την εργασία, να μειώσει την παραγωγικότητα και να επηρεάσει τη μνήμη και τη μάθηση.
Σύμφωνα με την Mayo Clinic, μπορείτε να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα του ύπνου σας κάνοντας αρκετή σωματική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας, περιορίζοντας τους μεσημεριανούς ύπνους και κάνοντας τον χώρο σας όσο το δυνατόν πιο χαλαρό πριν τον ύπνο. Επίσης, βρείτε τρόπους διαχείρισης του στρες, ώστε να μην παίρνετε όλο το άγχος μαζί σας στο κρεβάτι.
Δώστε προσοχή στη στάση σας
Η καλή στάση του σώματος είναι σημαντική για την υγεία σας. Σύμφωνα με το Healthline, η καλή στάση μπορεί να αυξήσει την ενέργεια, να βελτιώσει τη δύναμη του πυρήνα, να μειώσει τους πονοκεφάλους και να αποτρέψει τον πόνο στην πλάτη, το σαγόνι και τον αυχένα. Είναι επίσης απαραίτητο για τα σωματικά δραστήρια άτομα, καθώς η σωστή στάση του σώματος μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο τραυματισμού κατά τη διάρκεια της προπόνησης.
Δυστυχώς, το να είσαι στα πόδια σου στη δουλειά ή να κάθεσαι σε ένα γραφείο το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μπορεί να κάνει τη στάση σου να πέσει στην άκρη. Στο τέλος της ημέρας, είμαστε κουρασμένοι και εξαντλημένοι, και η στάση του σώματος γίνεται λιγότερο ανησυχητικό για το κουρασμένο σώμα μας. Εάν είστε στα πόδια σας στη δουλειά, τραβήξτε το στομάχι σας προς τα μέσα, κρατήστε το βάρος σας κυρίως στις μπάλες των ποδιών σας και βεβαιωθείτε ότι το κεφάλι σας είναι επίπεδο (ανά MedlinePlus). Αν κάθεστε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, καθίστε έτσι ώστε τα πόδια σας να είναι τοποθετημένα στο πάτωμα και κρατήστε τα χέρια σας σε γωνία 90 μοιρών και τους ώμους χαλαρούς όταν πληκτρολογείτε. Κρατήστε το ποντίκι σας κοντά στο πληκτρολόγιο και μετακινήστε το πληκτρολόγιο ακριβώς μπροστά σας (ανά Πανεπιστήμιο Case Western Reserve).
Κρατήστε υγιεινά σνακ στο χέρι
Το τσιμπολόγημα στη δουλειά μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να διατηρήσετε την ενέργειά σας για να αποτρέψετε τις μεσημεριανές πτώσεις που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια των φορτηγών. Το Harvard T.H. Η Σχολή Δημόσιας Υγείας του Chan λέει ότι εκτός από την παροχή επιπλέον ενέργειας, τα σνακ μπορούν επίσης να προσθέσουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στη διατροφή σας και να διατηρήσουν την όρεξή σας εξισορροπημένη για να αποτρέψετε την υπερκατανάλωση τροφής στα γεύματα. Με άλλα λόγια, μπορεί να μην αισθάνεστε τόσο υποχρεωμένοι να βγείτε έξω το μεσημέρι για να περιορίσετε αυτούς τους βαρετούς θορύβους στην κοιλιά σας.
Δεν είναι όλα τα σνακ υγιεινά, φυσικά. Για να αποκομίσετε τα οφέλη του σνακ στη δουλειά, κάντε επιλογές σνακ που είναι καλές για εσάς. Το MedlinePlus προτείνει ποπ κορν, ωμά καρότα ή αρακά, ένα μήλο, μια μικρή χούφτα ξηρούς καρπούς ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά ως επιλογές. Ωστόσο, η προσοχή στα μεγέθη σερβιρίσματος είναι απαραίτητη. Πάντα να διαβάζετε τις διατροφικές ετικέτες για να βεβαιωθείτε ότι καταναλώνετε μόνο μία μερίδα, η οποία θα σας παρέχει την απαραίτητη ενεργειακή ώθηση χωρίς να προσθέτετε επιπλέον θερμίδες, λίπος ή ζάχαρη στη διατροφή σας.
Βρείτε τρόπους να παραμείνετε κοινωνικοί
Μερικοί άνθρωποι εργάζονται ομαδικά με άλλους όλη την ημέρα, ενώ άλλοι έχουν περισσότερη προσωπική δουλειά που δεν απαιτεί πολλή αλληλεπίδραση με άλλους. Εάν ανήκετε στην τελευταία κατηγορία, ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να βρείτε τρόπους κοινωνικοποίησης ενώ παραμένετε παραγωγικοί στη δουλειά.
Γιατί; Σύμφωνα με τον ψυχολόγο της Mayo Clinic, Dr. Craig Sawchuk, «Είμαστε κοινωνικά ζώα από τη φύση μας, επομένως τείνουμε να λειτουργούμε καλύτερα όταν βρισκόμαστε σε μια κοινότητα και είμαστε δίπλα σε άλλους». Ο Sawchuk προσθέτει ότι η κοινωνικοποίηση βελτιώνει τα συναισθήματα μοναξιάς και κατάθλιψης, αυξάνει την ευτυχία και μπορεί να τονώσει τη γνωστική λειτουργία.
Η εργασιακή κοινωνικοποίηση μπορεί επίσης να οδηγήσει σε μια πιο υγιή ζωή συνολικά. Οι ισχυρές σχέσεις συνδέονται με σημαντικά οφέλη για την υγεία, όπως χαμηλότερη αρτηριακή πίεση, υγιές βάρος και αυξημένη διάρκεια ζωής (σύμφωνα με την κλινική Mayo).
Το αν οι εργασιακές σας αλληλεπιδράσεις γίνονται αυτοπροσώπως ή εικονικά (όπως μέσω τηλεφωνικών κλήσεων ή βιντεοσκοπήσεων) δεν θα πρέπει να έχει σημασία, καθώς οποιαδήποτε μορφή κοινωνικοποίησης μπορεί να έχει οφέλη. Το Forbes προτείνει οι χώροι εργασίας να δημιουργούν κοινωνικά σημεία, να προγραμματίζουν κοινωνικές εκδηλώσεις ή μικρές γιορτές και να ενθαρρύνουν ασκήσεις συγκρότησης ομάδας για να διατηρήσουν τους εργαζόμενους να επικοινωνούν μεταξύ τους. Εάν ο χώρος εργασίας σας υστερεί στις προσπάθειες κοινωνικοποίησης, ίσως κάντε μερικές προτάσεις στην επόμενη συνάντησή σας.
Πλύνετε τα χέρια σωστά
Η άσκηση καλών συνηθειών αυτο-υγιεινής δεν είναι μόνο καλή για την υγεία σας, αλλά είναι επίσης εξαιρετικά ωφέλιμη για όλους όσους συνεργάζονται μαζί σας.
Το πλύσιμο των χεριών είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προστατεύσετε τον εαυτό σας και τους συναδέλφους σας από ασθένειες που εξαπλώνονται γρήγορα σε ομάδες. Σύμφωνα με το CDC, το πλύσιμο των χεριών μπορεί να μειώσει τις αναπνευστικές ασθένειες εντός μιας κοινότητας κατά 21% και να μειώσει τα περιστατικά ασθενειών που προκαλούν διάρροια κατά 31%. Πλένετε τα χέρια σας πριν και μετά το φαγητό, χρησιμοποιώντας την τουαλέτα και κάνοντας διαλείμματα και αφού βήξετε, φταρνιστείτε ή φυσήξετε τη μύτη σας για να τα διατηρήσετε όσο το δυνατόν πιο απαλλαγμένα από μικρόβια.
Η Luce προσθέτει ότι εάν εργάζεστε με φαγητό στη δουλειά σας, θα πρέπει να πλένεστε κάθε φορά που χειρίζεστε τρόφιμα για να εμποδίσετε τα βακτήρια να εξαπλωθούν από τη μια περιοχή στην άλλη. Για να πλένετε σωστά τα χέρια σας, βρέξτε τα χέρια σας και κάντε αφρό με αντιβακτηριδιακό σαπούνι για 20 δευτερόλεπτα, φροντίζοντας να το απλώσετε ανάμεσα στα δάχτυλά σας και στις πλάτες και τις παλάμες των χεριών σας. Στη συνέχεια, ξεπλύνετε και στεγνώστε τελείως και ακολουθήστε με απολυμαντικό χεριών.
Μάθετε να χειρίζεστε το άγχος με παραγωγικούς τρόπους
Πιθανώς δεν αποτελεί έκπληξη για τους περισσότερους, τα στοιχεία από την έκθεση της Αμερικανικής Ψυχολογικής Εταιρείας για το άγχος στην Αμερική δείχνουν ότι η εργασία κατέχει υψηλή θέση μεταξύ των εργαζομένων γενεών ως κορυφαία πηγή άγχους. Για τη Gen Xers, κατατάσσεται στην πέμπτη θέση, οι Boomers και οι Millennials την κατατάσσουν στην τρίτη θέση και η Gen Zers τοποθετεί την εργασία στη δεύτερη θέση στη λίστα με τους στρεσογόνους παράγοντες, ακριβώς πίσω από τις ανησυχίες που σχετίζονται με την υγεία.
Το άγχος είναι ένα πραγματικό πρόβλημα στην εργασία που μπορεί να επηρεάσει και τη ζωή σας εκτός εργασίας. Η Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία προτείνει να γράψετε πότε τα πράγματα επηρεάζουν το άγχος σας στην εργασία και τι κάνατε για να καταπολεμήσετε αυτό το άγχος, αν μη τι άλλο. Αυτή η πρακτική σας κάνει να προσέχετε τους στρεσογόνους παράγοντες σας, ώστε να μπορείτε να βρείτε πρότυπα και να μάθετε να τα ελέγχετε μέσω πιο υγιεινών συνηθειών. Η άσκηση ασκήσεων βαθιάς αναπνοής ή η γρήγορη βόλτα μπορεί να σας βοηθήσει να επιστρέψετε σε μια χαλαρή κατάσταση.
Όταν τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα για να τα διαχειριστείτε μόνοι σας, μπορείτε να σκεφτείτε να συζητήσετε με το αφεντικό σας για τους εργασιακούς σας στρεσογόνους παράγοντες. Μαζί, θα μπορούσατε να βρείτε τρόπους για να ανακουφίσετε λίγη από την πίεση στους ώμους σας. Η αναζήτηση ενός εξωτερικού συμβούλου μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να βρείτε τρόπους να αντιμετωπίσετε το άγχος παραγωγικά (μέσω Healthline).
Εγγραφείτε σε ένα πρόγραμμα ευεξίας εργαζομένων
Ένα πρόγραμμα ευεξίας των εργαζομένων προωθεί, λοιπόν, την ευεξία των εργαζομένων! Αυτά τα προγράμματα μπορούν να λάβουν πολλές μορφές και να προσφέρουν διάφορες δυνατότητες, όπως εκπτώσεις σε συνδρομές γυμναστηρίου, εκπαίδευση υγείας, μαθήματα γυμναστικής και διαγωνισμούς και ανταμοιβές για την ολοκλήρωση εργασιών ευεξίας. Σύμφωνα με την Concentra, οι υγιείς εργαζόμενοι είναι πιο παραγωγικοί, λείπουν λιγότερο από την εργασία και έχουν μικρότερο κίνδυνο τραυματισμού από άλλους εργαζόμενους.
Εάν ο εργοδότης σας έχει πρόγραμμα ευεξίας, εγγραφείτε σε αυτό! Συνήθως είναι δωρεάν και μπορούν να προσφέρουν πολλά προνόμια για εσάς και την ευεξία σας. Ως παράδειγμα, λάβετε υπόψη το πρόγραμμα ευεξίας της ESL Federal Credit Union, το οποίο προσφέρει εργαστήρια, προβολές ευεξίας και ένα γυμναστήριο για τους εργαζόμενους, όπως αναφέρεται από το A Healthier Upstate. Η συντονίστρια ευεξίας του ESL, Deena Rodriguez, λέει: “Κάποιοι υπάλληλοι μας έχουν ευχαριστήσει για αυτές τις εξετάσεις επειδή μπορέσαμε να εντοπίσουμε κρίσιμα ζητήματα υγείας, όπως ο προδιαβήτης και η υψηλή χοληστερόλη. Εάν αυτά τα ζητήματα δεν ελέγχονταν, ποιος ξέρει τι θα μπορούσε να είχε συμβεί.”
Προγραμματίστε διακοπές
Σε περίπτωση που χρειαζόσασταν έναν λόγο για να κάνετε διακοπές από τη δουλειά, ορίστε ένας σημαντικός λόγος: Η λήψη περισσότερων από 11 ημερών διακοπών θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση 30% (σύμφωνα με το Harvard Business Review). Αυτό συμβαίνει επειδή οι καλά προγραμματισμένες διακοπές σας κάνουν να νιώθετε ανανεωμένοι, επιτρέποντάς σας να επιστρέψετε στη δουλειά ως ο πιο παραγωγικός και δημιουργικός εαυτός σας.
Αλλά υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι που εστιάζουν στην υγεία για να κάνετε ένα διάλειμμα. Σύμφωνα με την Allina Health, οι διακοπές καθαρίζουν το μυαλό σας και βελτιώνουν την ψυχική σας υγεία, μειώνοντας αποτελεσματικά το στρες και το άγχος που δημιουργείται από την εργασία. Μπορεί επίσης να αυξήσει τη συνολική σας ευτυχία και να μειώσει τα συναισθήματα εξουθένωσης.
Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι οι διακοπές είναι συχνά πιο εύκολο να ειπωθούν παρά να γίνουν. Ωστόσο, είναι μια ανάγκη για την ευημερία σας. Το Harvard Business Review προτείνει ότι είναι σημαντικό να προγραμματίσετε τις διακοπές σας τουλάχιστον ένα μήνα νωρίτερα για να βεβαιωθείτε ότι η άδεια σας έχει να κάνει με τη χαλάρωση και όχι τον προγραμματισμό. Επίσης, αφιερώστε άφθονο χρόνο στη φύση και χωρίς τεχνολογία για να επανασυνδεθείτε με τον εαυτό σας.
Κάντε το μέρος σας για να διατηρήσετε το γραφείο καθαρό και υγιεινό
Το να διατηρείτε ένα γραφείο ή χώρο εργασίας καθαρό πέφτει στους ώμους όλων, γι’ αυτό φροντίστε να κάνετε αυτό που σας αναλογεί για να αφαιρέσετε το μικρόβιο και να απολυμάνετε τον χώρο σας. Τα βακτήρια μπορούν να βρίσκονται σε πολλά μέρη στη δουλειά, με τόσους πολλούς ανθρώπους να μπαινοβγαίνουν όλη μέρα. Μερικοί βασικοί τομείς στους οποίους πρέπει να εστιάσετε: Τηλέφωνα, γραφεία, υπολογιστές και τα αξεσουάρ τους, κούπες, ψυγείο νερού, τουαλέτες και μηχανήματα αυτόματης πώλησης. Αυτές οι περιοχές υψηλής αφής μπορούν να φιλοξενούν μικρόβια όλη την ημέρα, επομένως όσο πιο συχνά καθαρίζονται, τόσο το καλύτερο (ανά WebMD).
Ένας άλλος σημαντικός τρόπος για να σταματήσετε την εξάπλωση μικροβίων στην εργασία είναι να μείνετε σπίτι εάν είστε άρρωστοι. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο για τους αυτοαποκαλούμενους εργασιομανείς, αλλά είναι απαραίτητο για εσάς και τους συναδέλφους σας. Μάλλον θα είστε λιγότερο παραγωγικοί ούτως ή άλλως και θα εμποδίσετε τους άλλους να κολλήσουν τα μικρόβια σας. Μείνετε σπίτι εάν κάνατε εμετό, έχετε διάρροια ή είχατε πυρετό τις τελευταίες 24 ώρες (σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας της Δυτικής Άνω Χερσονήσου).